eat well


הרשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים אודות תזונה בריאה

*email:
*
 

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלנו!


 

למה התכוון הרמב"ם כאשר דיבר בשבחי הבינונויות? כיצד חכמתו של אדם צריכה להתבטא בהליכות חייו? ומהי נקודות המוצא של הרמב"ם ביחס לבריאותו של האדם?
3 חומצות אמינות החיוניות לבריאותו של לבכם
3 חומצות אמיניות חשובות לבריאות לבכם: קרניטין, טאורין וארגינין. בעוד שלכל אחת מחומצות אמיניות אלו יש תפקידים שונים, כל השלוש מעורבות בבריאות מערכת הלב וכלי הדם
רוצים לרדת במשקל? הקפידו על שינה מספקת
אחד מהממצאים הבולטים ביותר שנצפו במחקרים רבים הוא שמחסור בשינה גורם לשינויים משמעותיים במערכת ההורמונאלית בגופנו, שמשפיעים באופן ישיר על צריכת המזון, על חילוף החומרים ועל השמנה
מיצי ירקות ופירות עשויים לעזור בגמילה מהתמכרויות
מחקרים ותצפיות שנעשו אישרו את ההנחה ששתיית מיצים של ירקות ופירות עשויה להיות דרך יעילה לגמילה מניקוטין ומתרופות. כיצד הם עוזרים וכמה וכיצד לצרוך אותם?
הבריאות והתזוּנה בהגוּת הרמב"ם – סדרת כתבות

הבריאות והתזוּנה בהגוּת הרמב"ם – סדרת כתבות

לרמב"ם היה מה להציע בכל תחומי הבריאות והתזונה. בסדרת הכתבות שבה נתחיל היום נעסוק בגישתו הבסיסית אל הבריאות, המרכיבים החשובים בה, נוסחה לחיים בריאים, אכילה בתבונה ועוד ועוד
זהירות דיאטות משמינות! הדרך הנכונה לאבד משקל

זהירות דיאטות משמינות! הדרך הנכונה לאבד משקל

"רק אל תעשו דיאטה" – זהו מוטו שאני חוזרת עליו כבר שנים רבות עם כל מטופלי וקרובי. דיאטה היא מבצע ומבצעים תמיד מסתיימים וכמעט כל מי שעושה "דיאטות" נשאר שמן
הקשר בין מתח, אכילה רגשית וקו המותניים שלך

הקשר בין מתח, אכילה רגשית וקו המותניים שלך

היום כבר מוכח שמתח כרוני פוגע משמעותית באיכות החיים, בשמחת החיים, בבריאות הפיזית וביכולת לרדת במשקל. אבל מתח הוא בלתי נפרד מהחיים. מה השלב הראשון שעלינו ליישם כדי להתמודד אתו?
חברים למסע

חברים למסע

מה הביא את ד"ר שאול טל ובן יקיר להחליט שהם רוצים להקדיש את חייהם לעשייה משותפת שיש לה מטרה אחת: שיותר אנשים יאכלו אוכל בריא ויחיו חיים מלאים ומאוזנים. צפו בסרטון בו הם מספרים על המסע האישי שלהם
הם דווקא יעזרו לכם לרזות: סופרפודז לדיאטה

הם דווקא יעזרו לכם לרזות: סופרפודז לדיאטה

צמצום בצריכת דגנים וסוכר, בייחוד פרוקטוז, היא דרך טובה להרזיה. אך, לא פחות חשוב הוא להחליף אותם במזונות מתאימים שיבואו במקומם. להלן יסקרו מזונות שיש בהם יכולת גם לתרום להרגשת שובע וגם לעזור להרזיה
תזונה נכונה לשיפור התרגול הגופני וחיזוק הגוף

תזונה נכונה לשיפור התרגול הגופני וחיזוק הגוף

לאיזה מזון זקוקים המפרקים, העצמות והשרירים שלנו כדי לשמור על עצמם בצורה מיטבית? אילו מזונות כדאי לנו לאכול כדי להימנע מפציעות ולשמור על גוף אנרגטי, גמיש וחזק?
פריאקטיב - לנצח את דלקות החניכיים בדרך הטבעית

פריאקטיב - לנצח את דלקות החניכיים בדרך הטבעית

9 מ-10 אנשים סובלים מדרגה מסוימת של מחלת חניכיים, ורק מעטים מודעים לכך. בד"כ זוהי מחלה שקטה ולא מכאיבה, עד שמאוחר מידי להשיב את המצב לקדמותו - מה הפתרון הטבעי?
הפרעת קשב וריכוז? זו לא בעיה, זו הזדמנות!

הפרעת קשב וריכוז? זו לא בעיה, זו הזדמנות!

האם רק ריטלין עוזר? האם זו הפרעה אורגנית? כמה האבחון מדויק והאם הבעיה היא לכל החיים? כיצד טיפול נכון יכול לעזור לילדי הקשב והריכוז ואיזו תמיכה להציע? ד"ר פנחס רואה ילדים אלו בצורה שונה לחלוטין
רופאים, תזונה ובריאות: חשבתם שאין קשר?

רופאים, תזונה ובריאות: חשבתם שאין קשר?

מה רופאים באמת יודעים על תזונה? מסתבר שיש רופאים שמחקרי התזונה שלהם פרצו דרך והצילו אנשים ממחלות קשות המובילות למוות. כיצד הם יכולים לעזור לכם וכיצד אתם יכולים לעזור להם?
הבדלים בין-אישיים גדולים בתגובות למזון

הבדלים בין-אישיים גדולים בתגובות למזון

מה יעלה יותר את רמת הסוכר בדם: סושי או גלידה? על-פי מחקר של מדעני מכון ויצמן למדע התשובה לשאלה זו שונה אצל אנשים שונים. הממצאים מדגישים את הצורך בהמלצות אישיות לתזונה בריאה
ניפוץ מיתוסים: שייק או מיץ טבעיים זה לא מה שחשבתם

ניפוץ מיתוסים: שייק או מיץ טבעיים זה לא מה שחשבתם

האם כדאי להזמין שייק על בסיס יוגורט? האם ככל שנוסיף לשייק יותר תרד ופטרוזיליה נקבל יותר ברזל? שייק ומיץ – זה לא רק משקה לצד הארוחה זה הרבה יותר מזה
ממסע מפרך למסע מעצים: בשביל הקשב של הילדים

ממסע מפרך למסע מעצים: בשביל הקשב של הילדים

רויטל קירשברג נותנת לנו כלים פשוטים ומעשיים שניתן להשתמש בהם בגידול המאתגר של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז וחולקת אתנו הבנות ומסקנות מהניסיון הטיפולי הרב שצברה
הכימיקל שחודר לנו לתוך המזון מתוך קופסאות האוכל

הכימיקל שחודר לנו לתוך המזון מתוך קופסאות האוכל

הפתאלאטים, שאנו נחשפים אליהם מדי יום, ידועים כחומרים המשבשים את המערכת ההורמונאלית, בעלי השלכות על מערכת הרבייה וההתפתחות עצבית – כיצד עלינו לנהוג כדי להגן על עצמנו?
שמן שמעודד ירידה בריאה במשקל – יש דבר כזה

שמן שמעודד ירידה בריאה במשקל – יש דבר כזה

מסתבר שהמבנה המולקולרי של שמן הקוקוס הרווי שונה מזה של השומן הרווי מן החי - שינוי שמעניק לו מגוון רחב של תכונות ייחודיות, מפתיעות ומרחיקות לכת בתרומתן לבריאותנו
הגורם היום-יומי שמעודד הפרעות קשב אצל ילדים

הגורם היום-יומי שמעודד הפרעות קשב אצל ילדים

רמות הקורטיזול בדם משפיעות על אזור קליפת המוח הקדם מצחית, ככל שהן גבוהות יותר כך נפגע תפקודו. זהו אחד החלקים במוח הקשורים להפרעות קשב וריכוז. מה פוגע בו ומה שומר עליו?
הסיפור המטריד על איך הרעילו לנו את האורז, ומה לעשות

הסיפור המטריד על איך הרעילו לנו את האורז, ומה לעשות

לפני אלפי שנים הכירו חכמים סינים בסגולותיו הבריאותיות והמליצו עליו בכל ארוחה. כיום גם הקהילה הרפואית במערב מבינה זאת - אז איך קרה שהמזון המבורך הזה הפך לקללה?
כיצד לשפר קליטת הריון בדרך הטבעית בזמן IVF

כיצד לשפר קליטת הריון בדרך הטבעית בזמן IVF

טיפולי פוריות הם סיפור לא פשוט ומלווים בקשיים רבים. אם אתם רוצים להקל על התהליך, בעזרת הרפואה הטבעית, למזער סיכונים, ולהגביר הצלחה של טיפולי פוריות - זו הכתבה בשבילכם
מוציאים את הלב מהצלחת – נגמלים מאכילה רגשית

מוציאים את הלב מהצלחת – נגמלים מאכילה רגשית

אם גם אתם אוכלים כדי להפיג מתח, כשאתם מרגישים בדידות, שעמום, חסכים רגשיים או רגשות עוצמתיים – אתם לא לבד. אבל אם אתם רוצים להפסיק עם זה - זו הכתבה בשבילכם
"הלחם" החדש שלכם - בריא, משביע ונטול גלוטן

"הלחם" החדש שלכם - בריא, משביע ונטול גלוטן

המוצרים של חברת "מונבטים" מאפשרים לכם לצרוך קטניות בדרך טעימה, פשוטה וקלה, ולהעניק לגוף שלכם שלל ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ועוד, מבלי להיות מוטרדים שתאתגרו את מערכת העיכול שלכם
סודות האפיגנטיקה: הרצאה של ד"ר תל-אורן, חלק ב

סודות האפיגנטיקה: הרצאה של ד"ר תל-אורן, חלק ב

בחלק השני של ההרצאה ד"ר תל-אורן דיבר בהרחבה על השפעתה של נטייה גנטית על טיהור רעלים, על חולשות גנטיות, על השפעת הסביבה ועל השפעת בקטריות על מערכת החיסון
זה לא מה שאתה אוכל - זה מה שאוכל אותך

זה לא מה שאתה אוכל - זה מה שאוכל אותך

מחקרים מדעיים מוכיחים בצורה חד משמעית, שלרגשות השפעה מכרעת על תהליכים ביוכימיים ושגם התפריט הבריא ביותר לא יגן עליכם מפני חולי אם אתם אוגרים בתוככם מצבורים של לחצים ורגשות מודחקים
6 המלצות פשוטות שיעזרו לכם לעבור לתזונה מאוזנת

6 המלצות פשוטות שיעזרו לכם לעבור לתזונה מאוזנת

בגלל לוח זמנים עמוס – עבודה, משפחה, ילדים – רובנו אוכלים בדרך, באוטו, בין לבין... התוצאה ברורה: בעיות בריאות אופייניות לעולם המערבי. אם אתם רוצים להתחיל לשנות – הנה 6 עצות מעשיות
ניקוי רעלים – סכין המנתחים של הטבע עומד לרשותכם

ניקוי רעלים – סכין המנתחים של הטבע עומד לרשותכם

מכירים את ההרגשה בבוקר כשהשעון מצלצל והנפש מסרבת להאמין שכבר הגיע הבוקר? הרגעים האלה שהגוף מתחנן לעוד כמה דקות של שינה...? אז זהו - יש פתרון!
חשיבות חומצות השומן מסוג אומגה 3 לבריאותכם

חשיבות חומצות השומן מסוג אומגה 3 לבריאותכם

חומצות שומן מסוג אומגה 3 הינם מבין רכיבי המזון הנחקרים ביותר ונמצאו עם יכולת ניכרת להשפיע על שלל בעיות בריאות, זיכרון וקשיים נפשיים מסוימים - האם היא יכולה לעזור גם לכם?
ד"ר מייקל גרגר - מניעה וטיפול במחלות ע"י תזונה

ד"ר מייקל גרגר - מניעה וטיפול במחלות ע"י תזונה

ד"ר גרגר הגיע לארץ לרגל צאת ספרו החדש בעברית "איך לא למות". הוא נתן הרצאה מרתקת, בכנס שעסק באספקטים השונים של תזונה טבעונית, שהתייחסה ספציפית לישראל ולמחלות הנפוצות בה
להוציא את המיץ עם חיוך - עם מסחטות דור 3 של יורום

להוציא את המיץ עם חיוך - עם מסחטות דור 3 של יורום

ייטב לנו אם נצרוך בין 6-8 מנות של פרי וירק על בסיס יומיומי, אולם סקרים שונים מצביעים על כך שרק עשירית מהאוכלוסייה הפנימה את החשיבות של שמירה על הרגל זה. כיצד מיץ יעזור לכם לעמוד ביעד הזה?
כל הטוב שבקטניות במרחק של הקפצה בטוסטר

כל הטוב שבקטניות במרחק של הקפצה בטוסטר

מקור נפלא לחלבון, עשירות בנוטריינטים, דלות בשומן ועשירות בסיבים תזונתיים, זולות - קטניות הן סופרפוד של ממש! הדרך החדשה והכיפית לצרוך את המזון המושלם הזה
סדרת וידיאו לירידה במשקל ולבריאות מיטבית

סדרת וידיאו לירידה במשקל ולבריאות מיטבית

פוקוס ו-Eatwell משיקים סדרת וידיאו בת 5 פרקים של מיטב המומחים בתחום הבריאות והתזונה הבריאה. הסדרה משלבת טיפים, כלים מעשיים, ידע, מתכונים בריאים וניסיון מוכח כדי לסייע להורדה במשקל ולבריאות מיטבית
אל תתנו למאכלים המחופשים לבלבל אתכם

אל תתנו למאכלים המחופשים לבלבל אתכם

גם בתחום התזונה יש מאכלים שמתחפשים במשך כל השנה – חלקם לבריאים וחלקם למזיקים אף שאינם כאלה. זה הזמן להסיר מעליהם את המסווה
לאכול למען הבריאות שלכם: תזונה טבעית-צמחית

לאכול למען הבריאות שלכם: תזונה טבעית-צמחית

הסבל הנלווה למחלות ניתנות למניעה הוא עצום, בעוד שהיווצרותן קשורה במידה ניכרת למזון שאנו צורכים. לאן עלינו לפנות כדי למצוא דרך לקדם את הבריאות שלנו? במה עלינו להתמקד?
טעויות תזונתיות נפוצות שרבים מאתנו חוטאים בהן

טעויות תזונתיות נפוצות שרבים מאתנו חוטאים בהן

נכון, כולנו היום מודעים יותר לבחירות התזונתיות שלנו, קיים שפע של מידע ורובנו שואפים לאכול "בריא" יותר, אז איך זה שמרב כוונות טובות אנחנו "נופלים בין הכיסאות" והבחירה שלנו היא לעיתים בעוכרינו?
חדשות ועידכונים
חזרה לגוף המקורי שלנו
על הקשר בין תזונה טבעית ומקורות יהודיים
משומשום ועד טחינה
תחקיר כלבוטק על הטחינה שלנו- ממצאים ומסקנות
כוחו של המזון
מזונות על הם הלהיט המרענן של הקיץ, מתוך ספרה של טליה לוין
להרגיש סקסית ומשגעת
הקשר בין דייטים ו-pH בדיאטה משגעת
על זרעי קצח
מסורת הריפוי של זרעי הקצח והשמן המופק מהם
מורינגה אהובתי
המורינגה היא עץ מרפא בעל סגולות רבות
אגדה של פירות יער
פירות היער תורמים לבריאות בשלל נוגדי חימצון ורכיבים תזונתיים
האנציקלופדיה של המיצים
יצאה לאור הגרסה המעודכת של "להוציא את המיץ", עם 250 מתכוני מיצים לטיפול ב-80 בעיות שונות
ניקוי רעלים
מבחן שיעזור לכם להבין כמה זה דחוף עבורכם
יש לך כרטיס בפייסבוק?
היכנסו לעמוד של Eatwell ותוכלו להשתתף בהגרלה של ספרי בריאות שווים
אומגה 3- עובדות ומיתוסים
פרופ' ניסים גרתי מבאר מיתוסים

הרשמו לניוזלטר שלנו ותקבלו בדואר אלקטרוני מהדורה עשירה במידע חם ובטיפים אודות תזונה בריאה

*email:
*
 

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלכם חוץ מאשר לצורך משלוח הניוזלטר שלנו!

דרונט בניית אתרים