eat well

כולסטרול? זה הזמן לפיטוסטרול

Bookmark and Share
סובלים מכולסטרול גבוה?
סובלים מכולסטרול גבוה?

כולסטרול? זה הזמן לפיטוסטרול

מחקרים הוכיחו כי הפיטוסטרול מסייע להפחתת כולסטרול רע בשיעור של 15%-8%. יחד עם תזונה מאוזנת, צריכת פיטוסטרול תעזור לשמור על הלב שלכם.

סובלים מכולסטרול גבוה והרופא הורה לכם להוריד את רמות הכולסטרול בגוף? אז יש לנו חדשות טובות עבורכם: חומר טבעי הנקרא פיטוסטרול, וכבר קיים במוצרים בסיסיים רבים, יכול לסייע לכם לצמצם בבטחה את רמת הכולסטרול הרע, LDL, ולהביאו לרמה בריאה יותר. 

הפיטוסטרול (phytosterols) קיים למעשה בכל הצמחים. המקורות הטובים ביותר למזון עם פיטוסטרול הם ירקות, זרעים ואגוזים. מכיוון שבמבנהו דומה הפיטוסטרול למולקולות הכולסטרול, הוא מעכב את ספיחת הכולסטרול מהמעיים. והתוצאה הסופית: כמויות הכולסטרול הרע, LDL, בדם, מופחתות.

המחקרים והארגונים הרפואיים תומכים בצריכת פיטוסטרול.

מחקרים רבים שבדקו את יעילותו של הפיטוסטרול הראו כי מסייע להפחית את הכולסטרול הרע, LDL, בשיעור של 15%-8%.

מעבדת המחקר הרפואית בארה"ב, "מאיו", מייעצת לאכול בין 5 ל-10 גרם סיב מסיס על בסיס יומי, על מנת להפחית כולסטרול רע בשיעור של כ-5%.

על פי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), מזונות המכילים לפחות 0.4 גרם פיטוסטרול, הנצרכים פעמיים ביום עם ארוחות (על בסיס יומי הכולל קליטה של לפחות 0.8% גרם ביום), כחלק מדיאטה שרמות השומן הרווי והכולסטרול בה נמוכות, עשויים להקטין את הסיכון למחלות לב.

חפשו את המזון עם הפיטוסטרול

למרות שכל הצמחים מכילים פיטוסטרול, כמותם בתזונה המערבית הטיפוסית אינה מספיקה כדי שתהיה להם השפעה משמעותית על רמות הכולסטרול בגוף. ולכן, כדי להפיק את התועלת המרבית ממזונות עשירים בפיטוסטרול, כדאי שתצרכו יותר מזונות המכילים פיטוסטרול, ותוספי תזונה המכילים צמח זה.

עתה, אחרי שהפיטוסטרול הפך זמין בתזונתכם, אל תשכחו להקפיד גם על דיאטה והתעמלות, החיוניות לשמירה על כלי דם נקיים ועל לב בריא – ותעשו ללב שלכם טובה גדולה...

באדיבות אלטמן רוקחות טבעית, משווקת נוסטרול

בואו לדבר על זה בפורום תזונה בריאה

הדפסשלח לחברהוסף תגובה
דרונט בניית אתרים