eat well

תזונה ופעילות גופנית

תזונה נכונה לפני אימון

תזונה נכונה לפני אימון

המזון שתבחרו לאכול לפני האימון, כמותו ועיתוי האכילה ישפיעו על הביצועים, הכוח והסבולת שלכם. מהו העיתוי הטוב ביותר לאכילה לפני אימון? מהם המזונות הטובים ביותר לאכילה לפני פעילות גופנית? והצעות לארוחות וחטיפים לפני אימון.
תזונה נכונה במהלך אימון

תזונה נכונה במהלך אימון

אילו מזונות כדאי לאכול בזמן אימון? אניטה בין, מחברת הספר "תזונת ספורטאים" בהוצאת פוקוס, מסבירה מדוע חשוב לצרוך פחמימות בזמן אימון, באיזו תדירות ומהי הכמות המומלצת.
תזונה נכונה לאחר אימון

תזונה נכונה לאחר אימון

אילו מזונות כדאי לאכול אחרי אימון? מתי לאכול אחרי פעילות גופנית? כמה פחמימות כדאי לצרוך? איזה סוג פחמימות? לכל זאת ועוד עונה אניטה בין, מחברת הספר "תזונת ספורטאים" בהוצאת פוקוס.
הצרכים היומיים של ספורטאים

הצרכים היומיים של ספורטאים

יש 4 רכיבי תזונה שחשובים במיוחד לצמיחת שריר ולביצועים ספורטיביים: ויטמין C, ויטמין E, סידן ומגנזיום.
תזונה ופעילות גופנית

תזונה ופעילות גופנית

עוסקים בפעילות גופנית? חשוב לכם להקפיד על תחזוקה הולמת לגוף, ולהימנע מחסרים ומשחיקה? רוצים לקבל המלצות תזונתיות? הכתבה הבאה, מאת שלומי גולן – נטורופת מוסמך, נכתבה במיוחד עבורכם.
תזונת ספורטאים

תזונת ספורטאים

הקשר בין תזונה נכונה, תוספי מזון וכושר גופני, בכתבתה של ד"ר טל שחר N.D - מומחית בתזונה טבעית
מדריך תוספי תזונה מקוצר לספורטאי המתחיל

מדריך תוספי תזונה מקוצר לספורטאי המתחיל

קראטין, קרניטין, Q10, ג'ל אנרגיה ואולי משקה איזוטוני... מבולבלים? טלי רויזמן, נטורופתית מוסמכת, עושה לכם סדר בתוספי המזון המיועדים לספורטאים.
תזונה נכונה וספורט

תזונה נכונה וספורט

אדם העוסק מספר פעמים בשבוע בספורט חייב להקפיד על תזונה נכונה, המשפרת את יכולת הביצוע בפעילות הספורטיבית.
פעילות גופנית וחלבונים

פעילות גופנית וחלבונים

מה היא כמות החלבון הדרושה לאדם העוסק בפעילות גופנית? האם יש סכנות בצריכת חלבון גבוהה? כתבתו של התזונאי הקליני B.Sc ומאמן הכושר אריה קלמן.
תזונה נכונה לשיפור התרגול הגופני וחיזוק הגוף

תזונה נכונה לשיפור התרגול הגופני וחיזוק הגוף

לאיזה מזון זקוקים המפרקים, העצמות והשרירים שלנו כדי לשמור על עצמם בצורה מיטבית? אילו מזונות כדאי לנו לאכול כדי להימנע מפציעות ולשמור על גוף אנרגטי, גמיש וחזק?
קדימה, להתחיל  להזיע

קדימה, להתחיל להזיע

בטלה פיזית לעולם לא תאפשר גוף חופשי ממכאובים ומחלות, גם אם אותו אדם בוחר בתזונה הבריאה ביותר. ד"ר גיל יוסף שחר נתן בהרצאה שלו חופן טיעונים שישכנעו כל בטטה לקום בקפיצה מהכורסה ולהתחיל להזיע
אספרסו לפני חדר כושר?

אספרסו לפני חדר כושר?

אתם עייפים, אחרי יום עבודה ארוך, אבל הבטחתם לעצמכם לפחות שעה של אימון. האם כדאי לשתות קפה לפני פעילות גופנית? כל מה שצריך לדעת על קפאין וספורט, לקראת יום העיון שייערך בסוף החודש: התנועה ככלי לריפוי
ספורטאי בלי ביצים

ספורטאי בלי ביצים

האם יש אמת במיתוס הקובע שתפריט של ספורטאים צריך להכיל הרבה חלבון, והכי טוב סטייקים? שירי מזור עורכת בירור מעמיק של הסוגיה ומקנחת במנות חלבון ספורטיביות מהצומח

על קוקוס ואנשים רזים

על קוקוס ואנשים רזים

מידע חדש על אודות שמן הקוקוס ממשיך למצב אותו בראש פירמידת השמנים הבריאים: שמן קוקוס לא רק מעודד ירידה במשקל - הוא גם מסייע בהורדת כולסטרול. איך זה קורה?
סלק משפר ביצועים

סלק משפר ביצועים

יוצאים לג'וגינג, שיעור יוגה או אימון בחדר כושר? תעשו לעצמכם טובה ותכינו מיץ סלק. מחקר מגלה כי שתיית מיץ סלק משפרת ביצועים של ספורטאים ב- 16%
תזונה צמחונית לספורטאים

תזונה צמחונית לספורטאים

על מה עליכם לשים לב כספורטאים אם ברצונכם לעבור לתזונה צמחית ובמקביל להגביר את היקף האימונים שלכם? כל זאת בכתבה הבאה מתוך הספר "תזונת ספורטאים" בהוצאת פוקוס.
דרונט בניית אתרים